Sătul de EMAG, CEL, GARAJU’, etc, am găsit acest nou magazin online, care nu e doar un site de intermediere comezi… au showroom în București și sunt destul de vechi, doar că habar n-are lumea de ei. Mă rog, în ultimul timp văd că au lansat niște campanii de promovare și se pare că prind cât mai mulți clienți. A, am uitat să vă zic, SIGMANET se numește. Au prețuri destul de bune, deși s-ar putea spune că fac dumping, dar puțin îmi pasă atâta timp cât găsesc ce-mi trebuie la ei mai ieftin decât la restul. Dar nu asta e ideea… ideea e că sunt amabili, te ajută, informează, sunt promți. Cu service-ul nu știu… sper nici să nu fie nevoie!🙂

Cam atât momentan, e așa un mic preview referitor la ce o să urmeze pe blogul ăsta, sper să vă fie cu folos!

Lasă un răspuns

